East-Coast! - Reisverslag uit Cairns, Australië van A. - WaarBenJij.nu East-Coast! - Reisverslag uit Cairns, Australië van A. - WaarBenJij.nu

East-Coast!

Door: Annelieke

Blijf op de hoogte en volg A.

14 September 2014 | Australië, Cairns


Het leven in Canberra heeft niet stil gestaan. Ik denk dat de beste omschrijving van de laatse weken is... "Mooseheads". De plaatselijke bar waar we meerdere keren per week te vinden waren en inmiddels onze eigen vaste spot hadden. Echt een enorme leuke tijd gehad met de meiden.

Maar helaas komt aan al het leuke ook een eind en moesten we vier weken geleden afscheid nemen van Maddy omdat ze weer verder ging reizen. Ook moest ik twee weken geleden plotseling afscheid nemen van mijn beste vriendinnetje Grace! Het gaat niet goed met haar moeder. Grace vloog van het een op het andere moment terug naar Engeland.

Gisteren afscheid genomen van mijn geweldige gastgezin en mijn enige overgebleven vriendin Nina! Met tranen in iedereen z'n ogen stapte ik in de bus naar Sydney. Klaar voor mijn nieuwe avontuur de Australische oostkust. Vandaag ben ik naar Cairns gevlogen. Het is hier tussen de 25 en 30 graden op het moment, erg aangenaam. Ik chill een klein weekje in mijn hostel met zwembad en doe wat dagtripjes. Daarna is mijn reis tot begin oktober gepland. Bezoek aan 'Magnetic Island', tweedaagse bootreis naar 'Whitsundays', bezoek aan 'Rainbow Island' en een driedaagse trip op 'Fraser Island'. Daarna kom ik aan in Brisbane. De laatste vijf/zes dagen ben ik tussen Brisbane en Canberra in, moet nog even kijken wat ik dan doe.

Terug in Canberra ben ik nog een laatste dagje bij mijn gastgezin. Het plan was om daarna de laatste dagen samen met Grace in Sydney door te brengen en daarna naar huis te vliegen.... Maar het is nu allemaal nog even afwachten of dat gaat gebeuren.

Ik ben in ieder geval weer klaar voor mijn nieuwe avontuur! Zie jullie in 32 dagen!

Heel veel liefs!

  • 14 September 2014 - 20:37

    Peter En Rian:

    Leuk weer eens wat te horen, maar het is ook wel mooi om te horen dat je snel weer in het mooie Oosterhout bent.

    Gr-Peter en Rian.

  • 14 September 2014 - 22:04

    Anke Vermeuelen:

    Geniet nog van je laatste weken in Australië! En daarna ..... kom ik je vast wel weer eens tegen in Oosterhout! Het ga je goed! Veel liefs, Anke

  • 14 September 2014 - 22:29

    Margot Gorisse:

    Wat gaat de tijd snel hoop dat je geniet van de dingen die je gaat doen.tot snel
    groetjes

  • 15 September 2014 - 07:39

    Lenie:

    Hoi annelieke, lekker dat je nog een maand vakantie kan vieren en ik snap dat je gast gezin verdrietig was toen je afscheid nam. Geniet nog lekker van deze periode en dan met een rot gang naar huis toe, want die kijken weer uit naar je komst. Dikke knuffel !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

A.

Actief sinds 06 Jan. 2014
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 12982

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 01 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: