STILL ALIVE! - Reisverslag uit Canberra, Australië van A. - WaarBenJij.nu STILL ALIVE! - Reisverslag uit Canberra, Australië van A. - WaarBenJij.nu

STILL ALIVE!

Door: Annelieke

Blijf op de hoogte en volg A.

11 Juli 2014 | Australië, Canberra

Hoi Pipeloi!

Sorry, sorry, sorry dat ik al twee maanden 'niets' van me heb laten horen, maar ik heb het ook zoooo druk. En zoals ik eerder al aangaf, mijn leven in Canberra is niet zo heel spannend.

Hier alles z'n gangetje. Nu een weekje vakantie gehad, maar normaal gesproken gewoon vroeg op en vijf dagen in de week werken. In de weekenden leuke dingen doen met mijn vriendinnen hier. Ik zal je nog even updaten over een aantal weekendjes.

Zo ging ik, heel lang geleden, een weekendje naar Sydney samen met Grace. Dit was echt heel gaaf. Ben in mijn eerste weken veel in Sydney geweest, maar dit weekend was echt onbeschrijfelijk! Zoveel leuke mensen ontmoet, uit eten geweest, drankjes gedronken, echt genieten!

Ook heb ik inmiddels een bezoek gebracht aan het dorpje 'Wagga Wagga' (zeg wogga wogga). Hier wonen Opa en Oma van vaders kant. Weekendje doorgebracht in hun enorme huis, met enorme tuin! Was leuk!

Daarnaast ben ik op 'Ski-weekend' geweest. Het was het eerste weekend van het winterseizoen, helaas nog geen sneeuw. Dus helaas ook niet geskied, vond ik heeeeeel erg ;). Gelukkig wel het apres-skien meegemaakt, dat was goed te doen!

Verder hebben we de laatste weken eigenlijk veel bankhang-/filmkijk-/kletsavondjes gehad. Komend weekend ga ik naar Melbourne met Grace. Ook zullen we een bezoek brengen aan Phillip Island. Daarnaast gaan we eindelijk weer eens goed op stap!

Gelukkig word ik door iedereen goed op de hoogte gehouden wat er in Nederland allemaal gebeurt, leuke en minder leuke berichten. En op sommige momenten is het erg lastig om het geluk of verdriet niet met jullie persoonlijk te kunnen delen. Op deze momenten is Australie wel heel erg ver weg en dan zou ik graag weer even thuis willen zijn! Gelukkig hebben we natuurlijk FaceTime en Skype, maar wat zou ik een aantal mensen graag even knuffelen!

Ik werk nog twee maanden bij mijn gastgezinnetje. Half september vlieg ik naar Cairns, als alles goed gaat samen met Grace. We hebben samen een weekje in Cairns en daarna zullen onze wegen weer scheiden. Ik reis langs de oostkust, terug naar Sydney. Vanuit Sydney zal ik nog een kort bezoekje brengen aan Canberra om gedag te zeggen tegen mijn gastgezinnetje en al mijn spulletjes op te halen. Spulletjes die ik ingepakt heb in mijn nieuwe koffer, want het gaat van 'ze lang zal ze leven' niet meer in mijn backpack passen! haha. Daarna weer terug naar Sydney en dan zal ik op donderdag 16 oktober in het vliegtuig stappen om vervolgens op vrijdag 17 oktober weer in Nederland te zijn! Ook daar kijk ik stiekem wel naar uit!

Heel veel liefs en ik zie je in 97 dagen!

  • 11 Juli 2014 - 09:34

    Anke Vermeulen:

    Hoi Annelieke,
    Toevallig dacht ik van de week "Lang geleden dat Annelieke een update heeft gestuurd...." Gelukkig zie ik op FB regelmatig leuke foto's voorbij komen. Je ziet er goed uit, Annelieke! Je hebt inmiddels een fijne vriendin ontmoet waar je leuke uitstapjes mee maakt. Gaaf! Hier alles prima. Geniet van mijn vrije tijd! Nog een mooie tijd toegewenst in het verre, mooie Australië! Liefs Anke

  • 11 Juli 2014 - 09:41

    Margot Gorisse:

    Hoi annelieke
    leuk weer een persoonlijk brichtje te leze op deze site. Word door je moeder op de hoogte gehouden hoe het met je gaat. Fijn voor je dat daar een leuke vriendin hebt gevonden
    groetjes van ons allemaal

  • 11 Juli 2014 - 10:52

    Bapke:

    Lief nichtje!
    We spreken elkaar regelmatig, maar zoals gezegd het heeft wel weer lang genoeg geduurd haha! 17 oktober staat dan ook al in mijn agenda genoteerd! Geniet van aankomende tijd, wij denken aan je!
    Liefs!

  • 11 Juli 2014 - 11:05

    Patrick Lazaroms:

    Hoi Annelieke,

    goed om weer iets van je te horen. En er staat nu ook eindelijk een einddatum vast van je grote avontuur zie ik. Wat vliegt de tijd toch. Op het moment dat ik dit schrijf zit schooljaar 2013-2014 er bijna op. (Nog 1 uurtje). Geniet nog de komende maanden en ik hoop je te zien / spreken als je terug in Nederland bent.

    Groetjes Patrick.

  • 11 Juli 2014 - 11:45

    Annelieke:

    Natuurlijk kom ik snel weer een keertje op de Achthoek langs als ik terug ben in Nederland, Patrick. Als je nog een jufke zoekt voor na de herfstvakantie, ik stel me graag beschikbaar ;)!

  • 12 Juli 2014 - 13:20

    Peter Van Vugt:

    Zo te zien gaat het er daar toch gezellig aan toe.
    Nog veel leuke tripjes maken daar, want voor je het weet is het oktober.

    Groetjes,
    Peter en Rian.

  • 12 Juli 2014 - 19:17

    Ellen Bos:

    Hey Annelieke,

    Leuk weer om te lezen dat het zo goed met je gaat! Geniet er maar lekker van.
    Gister hebben we de oudste kleuters de deur uitgegooid, Sep, Bram, Jasmijn, Jordy, Madde, Renske, Julian, Stefan, Mathijs, Puk, Phine, Amber, Veerle.......ik heb nog wel aan jou gedacht hoor. Wat zijn ze snel groot geworden.
    Groetjes Ellen

  • 17 Augustus 2014 - 11:08

    Berry Van Den Beemt:

    Hoi Annelieke,

    Leuk om je verslagen te lezen. Geniet nog van de laatste maanden. Deze schitterende ervaring nemen ze je nooit meer af.

    Groetjes,
    Berry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Canberra

A.

Actief sinds 06 Jan. 2014
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 12986

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 01 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: